lördag 4 februari 2017

Gårdagskvällen på Olearys

Hade en supertrevlig kväll på Olearys igår med ett gäng kära klassisar. Vi firade bland annat att vi alla klarade senaste tentan. Jag åt Club Sandwich vilket var jättegott, men väljer nog något annat nästa gång. Till efterrätt tog jag en Mojito som var så där perfekt söt som jag gillar det. Just Mojito är svårt då den inte alls är god om den är för besk men den här var perfa!

Matilda, Linda, Maria och Natalie. På slutet joinade även Johanna oss och vi hade supermysigt.
Älskar verkligen min klass och alla sköna människor som i den. Tack för en grym kväll tjejer! ♥

3 kommentarer:

  1. Såg riktigt mysigt ut :-)

    SvaraRadera
  2. Mojito är gott i lagoma mängder!
    Drack inte alls så länge sedan, en sådan 1500ml pappförpackning Vikingfjord. Det är ett tips, om du nu gillar Mojito så att säga? X)
    Men låter som du/ni hade en trevligt kväll :)

    SV: Ja, jag har i överlag en dum mage. Men vet jag får skylla mig själv, som trycker i mig så mycket skit också! haha

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)