onsdag 15 februari 2017

Hemligt paket

Onsdag och jag mår fortfarande inte helt hundra. Har huvudvärk, är trött och har en klump i halsen så där som man har innan man spyr men har inte spytt sen i söndags så jag tänker att det är dags att börja leva livet igen. Har ett kort seminarium imorgon och sen åker jag direkt till Djurås och jobbar några timmar innan jag tar helg innan helgen.

Idag har jag inte gjort många knop mer än att skriva lite på en uppgift till skolan, hälsat på syrran en sväng och hämtat ut ett hemligt paket. Vann en Alla Hjärtans Dag-tävling så det var extra kul att hämta ut priset då jag inte visste vad det var i.


Det här låg då i paketet: duschkräm och body lotion från I love... som jag hört jättebra om och som luktade jättegott, samt två nagellack. Tack så jättemycket Denise för det fina priset!

7 kommentarer:

  1. Så roligt att det blev uppskattat! Tyckte också att det luktade fantastiskt gott <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du känner dig helt återställd i morgon! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina priser och vad skönt att du mår bättre! Kramis

    SvaraRadera
  4. stackars stackars dig! Krya på dig riktigt ordentligt nu!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)