lördag 25 februari 2017

Jalapeno Poppers

Blev spontant en sväng till Falun igår trots att jag sa att det skulle bli hemmakväll. Hade det supertrevligt så ångrar det absolut inte. Förutom att jag sovit utan kvällsmedicinen och på grund av det mått piss idag då, hehe. Börjar bli bättre nu dock och jag sitter för närvarande och mumsar på dessa godingar:


Trots att jag inte är så mycket för starka saker så älskar jag dom. Sjukt goda! Och ja, det påminner om chili cheese men är inte samma sak. Enda minuset jag kan ge är att de inte luktar särskilt gott. Slutbetyget blir 4,5 av 5 jalapenos! 

2 kommentarer:

  1. Hur kan man inte gilla starka saker? Bästa som finns efter sötsaker ju! X)

    SV: Mm, älskar kladdkaka. Speciellt när den fått "kladd" mitten. Precis så som det ska vara :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)