söndag 5 februari 2017

Laddar om

Söndag, sista vilodagen innan en fullspäckad vecka. Har ätit så mycket choklad så jag mår illa, haha. Planerar att ta tag i sömnen på allvar nästa vecka, att ställa klockan även under helgen så jag inte sover mer än runt åtta timmar. Behöver komma in i en normal dygnsrytm och det känns bra att börja just nästa vecka då jag ändå lär upp tidigt måndag till fredag.

Ska ladda upp inför nästa vecka nu med slappande i tv-soffan, godsaker och förhoppningsvis ett relativt tidigt sänggående. Hoppas det blir iallafall några små framsteg.


Hämtade förresten ut min nya tröja igår. Är supernöjd!

2 kommentarer:

  1. Önskar typ att jag hade dina sömnproblem ^^ Jag behöver inte ställa klocka, vaknar 4:10 - 4:30 av mig själv och somnar sent på kvällarna...

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)