onsdag 15 februari 2017

Lediga bostäder hos Balder

Mitt sug efter att flytta hemifrån har nog inte varit så här starkt tidigare. Det är smidigt och billigt att bo hemma nu när jag studerar men man är ju i den åldern då det börjar bli dags att flytta och när man själv känner att man vill stå på egna ben. Balder är ett företag som riktar sig till just dig som är flyttsugen precis som jag. De har över 1000 fastigheter i Sverige och via deras hemsida kan du söka efter och hitta lägenheter i ditt område.

Balder både äger, förvaltar och utvecklar bostäder, kommersiella fastigheter och hotell i Norden. De finns alltså i både Sverige, Finland, Norge och Danmark och har egen personal på varje ort för att finnas så nära tillhands som möjligt för dig som är hyresgäst. För dig som söker lediga lägenheter finns det ett stort urval av boendetyper att välja mellan, som exempelvis familjevänligt radhus, låghyrelägenheter eller seniorboenden där man kan bli erbjuden lite extra service. Lägenheter finns både i centrum och förstäder beroende på vad man själv trivs med. Det finns även ett utbud av kontorslokaler för dig som har eget företag eller som bara vill ha en enskild arbetsplats skild från hemmet ifall du arbetar hemifrån.

Jag rekommenderar er att prova på Balders sökfunktion för att se vad det finns för boende- och lokalalternativ för er i närheten.


I samarbete med Balder.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort på 250kr hos Skalme.se :) Hos Skalme kan du b.l.a. designa ditt eget mobilskal, Macbook-fodral och mycket, mycket mer! Vill du vara med och tävla så är det bara att klicka på länken nedan :) Ha en fortsatt trevlig dag!
    https://martinaolsson.myshowroom.se/65481/vinn-ett-presentkort-pa-250kr-hos-skalme/​

    SvaraRadera
  2. Vet vad du menar med att vilja flytta ut!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)