tisdag 14 februari 2017

Mot friskare tider

Börjar äntligen känna mig frisk från magsjukan som kom i söndags. Kräktes ordentligt en gång sen har jag "bara" mått illa, haft huvudvärk och ont i hela kroppen. Har levt på fruktcocktail, några skedar glass och lite popcorn och chips. Drömdieten, haha. Vi är hittills tolv stycken här hemma som blivit sjuka, varav alla magsjuka utom två så det lär ha gått ett riktigt elakt virus. Själv hade jag inte haft magsjuka på tio år så det var väl dags att få det antar jag.

Nåja, idag mår jag mycket bättre. Har kunnat äta en normal frukost och har dessutom städat mitt rum och duschat så energinivån är nästan som den ska vara. Sjukt skönt men har lite ångest över att jag missat två hela föreläsningsdagar. Man vill ju inte gärna gå till skolan för tidigt med tanke på smittorisken och dessutom är det här viruset riktigt elakt och smittsamt så jag har snällt fått stanna hemma. Hoppas att det inte förstör alltför mycket.


En frisk och glad Sofia i lördags, dagen efter gick det utför...

6 kommentarer:

  1. Härligt att du är på bättringsvägen <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre!

    SvaraRadera
  4. Skönt att du börjar må bättre :). La just till dig på bloglovin :). Gillar att följa folk från Dalarna :-)

    SvaraRadera
  5. Åh vad skönt att du börjar känna dig bättre!

    SvaraRadera
  6. Skönt att du går mot bättre tider :-)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)