torsdag 2 februari 2017

Sjukdag nummer två

Mår ännu lite sämre idag med ont i halsen och förkylning men febern är borta som tur är. Är fredag imorgon och jag har föreläsning och efter det ska jag och ett gäng tjejer ur klassen ut och äta på Olearys. Det vill man ju inte missa liksom. Jag är dessutom jätteefter och har aldrig ätit där så jag hoppas verkligen att jag mår så pass bra att jag pallrar mig iväg.

Idag har inte många knop gjorts. Jag är glad över det faktum att jag ens orkat duscha, haha. Fick hem ännu en pluggbok idag också så har suttit och läst lite i den så lite vettigt har jag fått gjort ändå, sen kom tentaresultatet idag också och jag är GODKÄND! Så himla skönt. Det tråkigaste och svåraste vi haft i skolan hittills har varit forskning, metod och analys så jag är extra glad över att den tentan är klar och godkänd. Yey.


Så här såg jag ut i helgen när jag experimenterade lite med diverse smink och roliga uppsättningar mitt i natten, haha. Ibland sjuder kreativiteten mitt i natten och man måste göra något åt den helt enkelt.

5 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du blev godkänd!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får må bra imorgon :D, inte så kul att vara sjuk direkt :/.

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och skönt att du blev godkänd! Jag pluggar också till socionom och håller med dig om att metodkurserna utan tvekan är de tråkigaste...

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)