onsdag 1 februari 2017

Sjukdom och förnyelse

Jaha, där bröt sjukan ut. Mår inte särskilt bra alls, hostig och snorig och tung i huvudet. Hade lätt feber igår kväll också och borde kanske vara hemma och vila men dagens föreläsning känns för viktig för det. Känns inte riktigt okej att åka till skolan och eventuellt smitta andra men högskolan har inget utrymme för sjukdomar alls tyvärr.

Nog om det. Vad tycker ni om min nya header? Kände för lite förnyelse och tycker det blev rätt bra. När blogginspirationen tryter lite så väcker man lätt upp den igen genom att pilla på designen :-) 


Något jag är gräsligt nöjd med, på tal om nöjd, är att mitt hår växer! Det brukar stanna ungefär vid den längden jag har just nu men det känns som det mår relativt bra. Lycka.

1 kommentar:

  1. Gillar din nya header. Verkar vara blandade delar utav dig själv och vad du tycker om.
    Så som foton (fått för mig att du gillar att fota?:)), din älskade vovve, skönhet och ja... det viktigaste av allt dig själv :)

    Ja, jag hade nästan alltid axellångt hår jag också. Men var för jag var så besatt av blondering det. Är så trist att blondering ska slita, speciellt när man (JAG) vill ha långt hår SAMTIDIGT! haha


    SV: DU! Ja, jag kan mycket väl tänka mig min avslutade mening på min senaste kommentar på "Saker jag gjort under hypomani"
    "en tycker man borde veta vad som är ok och inte... annars också!"
    Var mer för att jag är allmänt frustrerad på samhället, när det kommer till lagar och sådant... SORRY!
    Jag var nog lite för mycket i min minttu och sådant, så "snurrade" nog lite för mig. Så ber hemskt mycket om ursäkt för det!
    Men det jag menade mer eller mindre är att jag tycker det inte är konstigt att vissa får, eller födds med någon form av psykisk ohälsa. Och att folk borde öka sin förståelse för det.

    Och det med vett och etikett. Har mer med att jag tycker folk borde se mer över "vanliga" folk, som enligt mig är dumma i huvudet som utför riktiga brott, jämtemot de som har det svårt i livet (svårt i livet p.g.a. psykisk ohälsa osv)
    MEN... ledsen att jag skrev som jag gjorde! För jag menade inget illa!
    Humm... jag antar jag svarade din fråga klantigt, denna gång också... X)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)