måndag 13 februari 2017

Slottshotellet i Kalmar

Något jag är riktigt dålig på men som jag velat bli bättre på är att semestra och resa inom Sverige. Sverige är ett sjukt vackert land som man borde se mer av även om man själv bor här. Det finns så otroligt fina omgivningar både i norr och i söder och Sverige är faktiskt rikt på olika slags naturer och sevärdheter.
Detta inlägg är ett samarbete med ett hotell i Kalmar som heter Slottshotellet. Hotellet ligger ett stenkast från Kalmar centrum och har ett eget, vackert men lyxigt utseende, precis så som jag själv skulle vilja ha det när jag bor på hotell. Något jag gillar med hotell är när alla rum inte ser identiska ut utan har en mer personlig prägel vilket Slottshotellet lever upp till. Genom fliken "billigt boende Kalmar" på Slottshotellets hemsida kan man välja ett lågprisboende på ett lågprishotell om man hellre vill spara några slantar att lägga på annat.

Jag har besökt Kalmar två gånger i mitt liv vad jag kan minnas men har tyvärr inte utforskat det tillräckligt. Det jag ändå har sett är att det är en väldigt vacker stad med vacker omgivande landsbygd och utefter det skulle jag absolut rekommendera andra att besöka Kalmar.

3 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)