lördag 11 mars 2017

Glömska och frustration

Att gå på livslång medicinering och att vara sjukligt glömsk är ingen bra kombo. Var uppe till strax innan ett inatt och undrade hur tusan jag kunde vara så pigg. Gick upp ur sängen och min nattmedicin ramlade ur fickan på mina byxor. Där hade vi förklaringen alltså. Slutade med att jag inte somnade förrän vid tre och därför är jag jättetrött idag.

Har nyss ätit frukost (jag vet, klockan är över ett) och ska precis starta igång dagen. Har inget speciellt planerat fram till ikväll när jag och killen jag är kontaktperson åt ska ha Mellomys igen. Kommer bli precis lika roligt som sist!

I och med böckerna jag berättade om i förra inlägget så har jag blivit sjukt provocerad av hur samhället ser ut idag. Delar med mig av mitt Facebook-inlägg som jag skrev i min frustration inatt. Jag rekommenderar alla att läsa "En riktig våldtäktsman" av Katarina Wennstam.

4 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)