torsdag 2 mars 2017

Min fula sida

Då återstår bara en dag av första praktikveckan. Idag har vi haft studiebesök här i Gagnef vilket var roligt men eftersom att jag själv jobbar inom LSS, som studiebesöket handlade mycket om, så kände jag igen väldigt mycket. På eftermiddagen har jag varit i Leksand igen och fått ännu mer kunskap om missbruk och om hur vård och behandling kan se ut. Jag har verkligen inte tänkt på missbruk som något jag varken är intresserad eller ointresserad av men praktiken har verkligen öppnat upp mina ögon. Har dessutom fått en hel del gjort på fältuppgiften så jag känner mig riktigt duktig.

Nu när jag kommit hem har jag käkat, chillat och sen varit iväg till Ica för att hämta min nya väska. Den är superfin och jag är verkligen jättenöjd! Ska försöka få tid till att fota den i helgen när jag för en gångs skull är hemma innan det mörknar ute.


Är till och med så nöjd med min dag att jag vågar lägga upp en bild när jag har en bulle i bakhuvudet och som är tagen på min fula sida. Har ni också så, en sida av ansiktet som ni tycker mindre om? Mitt instagramflöde är pinsamt för att jag alltid har samma pose och visar samma sida av ansiktet, haha. Kolla själva så får ni se (heter sofiavaha).

3 kommentarer:

  1. Oh yes, jag har så totally en snyggsida och en fulsida ;P

    SvaraRadera
  2. Jag tror att ALLA har en ful/snygg sida. Det är som att de allra flesta har inget symmetrisk ansikte. Dock så tycker inte jag att din "fulsida" var ful någonstans då men... men jag förstår vad du menar ;)

    SV: Så skönt att The Balm inte testar på djur då :) För ibland så får man olika svar på sökresultaten. När som man söker efter icke djurtestade produkter.

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)