onsdag 29 mars 2017

När livet går i hundraåttio

Mitt liv har ingen paus just nu. Har "sovit ut" typ en dag den senaste veckan, känns som jag alltid har antingen hjärnan eller schemat smockat med grejer. Men samtidigt är livet väldigt bra just nu. Finns saker (människor) om dagarna som gör mig sådär töntigt glad att det gör det lättare att hänga med när det går undan.

Idag har jag haft tre timmars föreläsning och jag funderar starkt på att ta en powernap och samla energi. Vet dock inte om det är en bra eller dålig idé då jag ofta mår så konstigt när jag sover på dagarna men det får det nästan vara värt. Den här sömntutan behöver sin sömn för att fungera, haha.


Jag går igenom bildarkivet lite då och då och hittar guldklimpar som denna. Här var Bosse valp och vi hade haft honom hemma i några dagar bara. Min skatt. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)