fredag 3 mars 2017

Om ni kunde se in i min hjärna

Skönt att ta helg efter en intensiv men intressant praktikvecka. Har många saker att göra i helgen men ska försöka klämma in riktig återhämtning också. Vet inte om det är min bipolära hjärna som har svårt att varva ner när jag hållt igång så som jag gjort. Har gjort över 40 timmar praktik och skrivit klart nästan hela fältuppgiften som vi har tio timmar avsatt tid för. Allt går i hundra.

På tal om bipolär så hittade jag en intressant bild i mitt Facebookflöde. Kommentarerna under bilderna är klassiska kommentarer eller tankar hos människor som är friska och inte alls kan förstå sig på diverse psykiska sjukdomar. Tänk så kunde man se in i en sjuk persons hjärna på detta sättet. Det hade nog förändrat en hel del i synen många har om psykisk ohälsa.

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)