tisdag 21 mars 2017

Rocka sockorna

Idag är det internationella downs syndrom-dagen och jag tog faktiskt omedvetet på mig omaka strumpor imorse, haha. Tycker det är fint att den här dagen har hållt i sig och att folk fortsätter att uppmärksamma den.

Annars så har dagen gått åt till pannkaksfrukost, tentaplugg (äntligen börjar spärren släppa!) och en promenad med mamma och Bosse. Kändes så bra att kunna snöra på sig träningsdojorna nu när snön i princip är borta men saknade ändå solen så frös mig igenom typ hela promenaden.

Nu ska jag ta ett chill pill och svara på era kommentarer.

Ett organiserat pluggkaos.

8 kommentarer:

  1. Vad kul att du har rockat sockorna och vilka fina strumpor! <3 Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga sockor du rockade!! :)

    SvaraRadera
  3. Sv: åh tack så mycket , lycka till med pluggandet , kramis :)

    SvaraRadera
  4. jag rockade också sockorna igår, det var toppenkul att se så många på jobbet göra det - både elever och personal :D

    Tack för omtanken, det är en väldig maktlöshet som drabbar en med alopecia... men det får man bara överleva! Hittills har håret alltid kommit tillbaka, så hoppas på samma tur den här gången :D

    SvaraRadera
  5. Jag har också pluggkaos här hemma :o

    SvaraRadera
  6. Åh jag missade helt att det var den dagen!

    SvaraRadera
  7. jag har alltid omaka strumpor känns det som haha!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)