onsdag 15 mars 2017

Tapascravings

Min onsdag har i princip gått åt till att försöka finna motivation att plugga till tentan som är nästa vecka. Det har mestadels gått dåligt men har nu segat mig igenom en del i gamla tentor så en bit på väg är jag iallafall. Det jag gör mest är att kolla på Farmen och Paradise Hotel och att längta till helgen för att jag tror att den kommer bli himla kul, haha. Mitt rastlösa liv alltså.


Min största craving just nu är typ allt ni ser ovanför från när jag och tjejerna åt tapas och drack vin för några veckor sen. Fler såna kvällar tack! ♥

5 kommentarer:

  1. Sv: Ja det håller jag faktiskt med dig om! men mums så gott och mysigt det där såg ut :)

    SvaraRadera
  2. Inget som har med inlägget å göra, men tar du medicin mot det bipolära? Fick diagnosen typ 2 i höstas och tar lamictal....hatar att huden kliar å typ ramlar av....någon som känner igen sig???

    SvaraRadera
  3. Åh ser himla gott ut :D. Hoppas du får motivation för tentan :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)