torsdag 16 mars 2017

The makeup tag

1. Vilken är din nuvarande favoritfoundation?
Everyday Minerals puderfoundation.

2. Favoritconcealer?
Har inte provat många alls men den jag har just nu är LA Girls PRO Conceal.

3. Din åsikt om lösögonfransar?
Himla snyggt! Själv har jag bara provat att sätta lösögonfransar typ två gånger och jag suger på det, så måste träna ett bra tag till innan jag kan få det att funka.

4. Slänger du din mascara efter tre månader?
Nej. Är snuskig.

5. Vilken är din favoritmascara?
Yves Rochers Sexy Pulp-mascara. Tyvärr testar dom på djur så kommer inte köpa en ny.

6. Använder du någon primer?
Ja, Beauty UK:s som jag tycker är jättebra.

8. Favoritmärke rent generellt på makeup?
Det var Yves Rocher men nu vet jag inte längre. Tycker Makeup Revolution är ett bra budgetmärke iallafall.

9. Favoritläppstift?
Gerard Cosmetics liquid lipsticks utan tvekan. Favoritnyansen just nu är nog Serenity. Gillar Sleeks liquid lipstick i färgen Shabby Chic också.

10. Om du bara fick använda tre makeup-produkter resten av ditt liv vilka tre saker skulle du välja?
Foundation, mascara och ögonskugga.

11. Vilket läppbalsam vinner i längden?
Räknas inte Idominsalva så säger jag HURRAW.

12. Värsta sminkmissen du vet?
Just nu stör jag ihjäl mig på överarbetade ögonbryn och för ljus concealer. Inte snyggt med två vita ringar runt ögonen, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)