torsdag 9 mars 2017

Våffelmiddag

Idag har jag gjort sista praktikdagen på IFO i Leksand. Jag har lärt mig sjukt mycket de här två veckorna, min hjärna är fullproppad med information. Det har verkligen varit intressant och lärorikt och en sjukt bra första praktik. Imorgon har jag bara fältseminariet kvar så jag kommer få ta tidig helg vilket ska bli skönt.

Efter praktiken har jag tagit igen lite Paradise-avsnitt och ätit våfflor. Jag blandar alltid sylt och naturell kvarg att ha på. Helst hade man haft lite skivade vindruvor och banan också. Förr i tiden åt jag våfflor typ minst en gång i veckan, haha.

7 kommentarer:

  1. Jag såg din kommentar på Kissies senaste inlägg om feminism. Jag vill vara informera dig om att hon har kopierat inlägget från Platins.se, så det är bloggaren du borde tacka för ett bra inlägg. Hennes inlägg ligger förövrigt på finest.se startsida.

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaha tråkigt , hon har en youtube som jag brukar följa ofta. hehe. Mums så gott med våfflor!

    SvaraRadera
  3. Så gott med våfflor! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)