tisdag 14 mars 2017

Vår med höstväder

Har haft en riktigt bra start på veckan med mys och en del skratt. Just nu håller jag på att ta igen lite tentaplugg som jag borde ha börjat med för längesen. Det går sakta men säkert framåt. Hade önskat lite mer sol och finväder dock. Kändes typ som att komma tillbaka till skolan från ett sommarlov igår för att vädret var så fint och att vi nyss haft två veckors praktik, men nu har det blivit riktigt ruskigt igen.

Blir tentaplugg fram till på fredag då det är dags för seminarium. På fredag kväll blir det biomys, jag ska i egenskap som kontaktperson gå på Skönheten och Odjuret, som jag har rätt höga förväntningar på, och på lördag blir det utekäk och lite förfriskningar med goa människor. En bra vecka med andra ord!

5 kommentarer:

  1. Sv: Så skönt att höra! Med mig är det bara bra :D

    SvaraRadera
  2. Man vill helst ha vår med vårväder :-)

    SvaraRadera
  3. Åh skriver du en recension på den sen? Funderar på att se men vet inte om det är värt!

    SvaraRadera
  4. Låter som en superbra helg du har framför dig! Det är alltså du som är kontaktperson (är uppenbart trög, haha)? Gud var roligt och givande!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)