onsdag 19 april 2017

Byebye smoking

Det är inte vilken dag som helst idag utan första dagen på ett förhoppningsvis rökfritt liv. Vågar inte hoppas på så mycket, vill inte ropa hej än, men jag håller tummarna för att det ska hålla. Det är faktiskt Daniel som har gott inflytande på mig och har fått mig att gå med på detta, haha. Vi har dessutom kommit fram till ett jobbigt straff ifall någon bryter dealen. Är bara att kämpa på alltså.

Just nu tuggar jag nikotintuggummi. I somras klarade jag mig från att röka i 1,5 månad med hjälp av det så jag hoppas att det fungerar den här gången också. Önska oss lycka till!

2 kommentarer:

  1. Omg, jag borde också. Jag gillar en munspray, den har jag om jag är längre stunder hos mina föräldrar (röker inte inför dem), men kan knappt tänka mig som rökfri :O

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)