torsdag 6 april 2017

Dags att pausa informationsflödet

Det har varit en slö men något effektiv dag idag, lite konstig kombination kanske. Har kommit en bit på fältuppgiften men då det handlar om psykologi så snöar jag in mig i varje litet begrepp jag använder. Skulle kunna skriva en hel bibel nästan så det blir svårt att försöka hålla sig kort om allting, haha.

Har fått en del fixat med bloggen, lite utkast och sådär och sen har jag sett på dokumentärer. Har hamnat i det där modet när jag trycker in så mycket information i huvudet att jag blir trött och måste pausa. Ska se något lättsammare så hjärnan hinner vila.

Imorgon är det helg igen och jag är sugen på shots och choklad med havssalt. Hoppas att jag kan trycka in båda delar tillsammans med gott sällskap. Det vore prima.

3 kommentarer:

  1. Skönt att komma en bit på diverse skoluppgifter! Jag ska själv beta av en del idag :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Åh tack så mycket finis!! Nej nocco har inte imponerat på mig något större heller tyvärr:(

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)