onsdag 26 april 2017

En dag i Karlstad

Blev typ en heldag i Karlstad idag. Har vandrat runt i fina Mariebergsskogen, kollat på fina djur, jag har fått upptäcka centrum och sen gick vi (jag och Daniel) på 7D-bio. Sjukt häftigt! Kändes som att man åkte rollercoaster på riktigt och jag blev till och med lite illamående, haha.

Nu är vi hemma hos Daniels familj och ska käka middag tillsammans. Är ganska trött efter alla intryck men Värmland är precis lika fint som jag förväntat mig.

Bilden ovan är typ definitionen av mysfaktorn här, hehe. 

3 kommentarer:

  1. Oh my, vad jag saknar mina gamla gerbiler nu! 7D bio!? OMG, skulle dö.

    "Pamper:
    verb
    gerund or present participle: pampering
    indulge with every attention, comfort, and kindness; spoil."

    Haha, så jag kanske var dum som skrev att det hade med huden att göra, men å andra sidan så visade jag ju huden mycket attention, så..... why not ^^

    SvaraRadera
  2. Men så härligt, häftigt med 7D bio också!

    SvaraRadera
  3. Fint där på Mariebergskogen! Är dock trist att de tagit bort karusellerna. Men bra att ni hade det så kul på 7D-biot :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)