torsdag 13 april 2017

Flängdag

Jag vet inte hur mitt liv fungerar när jag så fort jag kommer hem känner att allt blir så hektiskt. Kanske är en sån där tönt, att "världen försvinner" när jag är med min pojkvän, hahaha. Nej, men seriöst, det känns som att jag bara flängt runt idag. Varit på påskäggsjakt tidigt på morgonen i Falun (hittade ingenting surt nog), fikat, handlat på vägen hem, duschat. träffat en brukare någon timme, umgåtts med familjen och ätit påskgodis samt fixat en hel del smågrejer med skoluppgifter.

Pjuh. Och därtill finns det en del saker jag borde göra. Typ städa mitt rum och ge bloggen och kameran lite extra tid. Jag hoppas jag får till även det i dagarna framöver!

Mitt mumsmums idag.

4 kommentarer:

  1. Men guuuud så gott det lät med salta mandlar!!

    SvaraRadera
  2. Sv: Tro mig i bland är jag också en riktig lort! Haha.

    SvaraRadera
  3. Åh jag älskar den där chokladen och ha en fin påsk! <3 Kramis

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)