onsdag 5 april 2017

Throw me some kreativitet

Sitter en rätt slut människa framför skärmen idag. Har haft saker för mig ända sen jag vaknade. Sov hos Daniel så åkte från Falun till Borlänge rätt tidigt imorse, käkade lunch med syrran och gick på Kupolen, åkte till Djurås och umgicks med killen jag är kontaktperson åt i två timmar, hem och käka pannkaka till middag och sen har jag bara suttit och pluggat. Psykologi är jäkligt invecklat men samtidigt sjukt intressant.

Nu ska jag försöka stänga av min stressiga plugghjärna (som är stressad utan att ha nåt att stressa över, som vanligt) och leta på något roligt att titta på i sängen så jag blir trött och kan sova. Jag hoppas att det blir fint väder imorgon så jag kan gå ut och rasta kameran. Längtar till första vårblommorna kommer, då brukar kreativiteten vakna till liv. Finns få saker jag älskar lika mycket som det.

Puss och godnatt! ♥

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)