lördag 15 april 2017

Thumbs #8



1. Choklad med havssalt
Jag är en sån där person som i perioder får riktig dille på saker och det här är en hållbar variant av en sån sak. Den personen som för första gången droppade lite salt i chokladen äger halva mitt hjärta ungefär. Favoriterna just nu är Lindts mörka choklad med havssalt och Marabous Salta Mandlar, nomnomnom.



2. Ex on the Beach Sverige
Ni som känner mig vet att jag älskar dokusåpor av detta slag. Människor som sticker ut har alltid fascinerat mig och sen finns det väl ingen som inte blir road och lite provocerad av allt drama? Det är det här som kallas dum-tv och jag älskar det.



3. Flared arms
Det är sällan jag hakar på trender när de är som mest aktuella men den här gillar jag verkligen. Förutom att det är väldigt opraktiskt att ha en tröja som man dippar i all mat man äter så är det så himla fint. En liten detalj som gör mycket. Båda plaggen nedan är från Gina Tricot. Den svarta haffade jag för ett par veckor sedan och den är så himla skön.





1. Viol
Jag som är en riktig godisråtta förväntas nog gilla i princip allt som finns, vilket jag typ gör också, men något jag aldrig har fastnat för är viol. Vem lägger frivilligt pengar på violgodis? Blööö.


2. Quick fix-dieter
Jag som varit ätstörd har en hel del erfarenheter av bantning av olika slag och jag vet att dieter väldigt sällan är hållbara. Det här med att leva i veckor på soppor och shakes fungerar inte. Kan du inte tänka dig att leva som du gör under dietens gång även efteråt så kommer det inte att hålla. Det enda resultatet är en tillfällig viktnedgång och pengar som är kastade på skit.


3. Stress
Det finns två typer av stress. En sån som gör en effektiv och slutligen nöjd, och sen en sån som etsar sig fast och inte vill släppa. Ibland önskar man att dygnet var längre än sina futtiga 24 timmar.

4 kommentarer:

  1. Choklad med havsalt är verkligen gott! <3 Kramis

    SvaraRadera
  2. Men åh viol som är så gott! Fast äter i princip bara dom hårda violgodisarna som är på bilden. Gillar inte mjuka violgodisar haha!

    SvaraRadera
  3. själv äääälskar jag viol ;)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)