måndag 17 april 2017

Vad jag ser på just nu

Annandag påsk då. Hoppas att ni har haft en fin påskhelg, det har jag haft! Har ätit god mat, druckit god dryck och spelat Bingolotto bland annat, haha. Nu startar veckan igång med lite mer fix med skoluppgifter, blogg och annat innan jag och Daniel åker till Värmland i helgen för att hälsa på hans familj. Kommer bli jättekul det med.

Tänkte tipsa om de tre program jag följer just nu:

Biggest Loser
 Paradise Hotel
Ex on the Beach Sverige

Såg förresten klart Sommaren med släkten idag, rekommenderar den också för den som vill få sig ett gott skratt. Annars tar jag jättegärna emot tips på vad ni följer för program just nu!

4 kommentarer:

  1. Sommaren med släkten är verkligen himla bra!

    SvaraRadera
  2. Sv: Vad roligt att du tyckte det , åh älskar biggest loser , så bra<3

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kollar på PH. Men kanske ska börja se ex on the beach också då :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)