måndag 8 maj 2017

Badrumsmöbler från Kakelgallerian

Funderar du på att renovera eller fräscha upp ditt badrum, kök eller någon annan del av ditt hem? Jag tänkte idag passa på att tipsa er om webbshopen Kakelgallerian. Som ni hör på namnet så erbjuder de både klinker, kakel och mosaik som passar både badrum, kök och övriga rum i hemmet. Kakelgallerian samarbetar med de ledande leverantörerna i landet och importerar även själva från några av Europas ledande kakeltillverkare. Gällande badrumsmöbler, som jag tänkte fokusera på i detta inlägg, så har de samarbete med många olika leverantörer, som till exempel 4aqua, Ballingslöv, Björbo (extra kul med detta samarbete då Björbo ligger i min hemkommun) Duobad, Eurobad, IDO, Miller och Westerbergs.

Nedan i kollaget har jag samlat några av mina egna favoriter från Kakelgallerian - allt inom kategorin badrumsmöbler. Det jag tycker är viktigast är en stor spegel, särskilt om man har ett litet badrum då det ger en illusion av att rummet är större, bra belysning, samt ett tvättställsskåp som sväljer mycket så att man får plats med all tänkbar förvaring. Det blir så tråkigt om man ska dras med stök med miljoner flaskor och annat som trängs längs handfatet. Sen är det alltid fint att dekorera med litegrann av det och lite gröna växter. Jag själv gillar när badrummet är rätt avskalat men utan att det för den skull blir stelt. Det ska kännas varmt och ge ett lugnt intryck som får en att vilja spendera mer tid där. För att piffa upp badrummet har Kakelgallerian förstås också en hel del accessoarer till badrummet. Hemma hos mig är det faktiskt just badrummet som är mitt favoritrum i huset rent estetiskt.


Är du en av dom som hellre går i en butik och tittar på utbudet än att handla på nätet? Då finns Kakelgallerian att besöka som fysisk butik i Kungens Kurva i Stockholm.

I samarbete med Kakelgallerian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)