torsdag 4 maj 2017

Bunday

Invigt sommarjackan idag och som jag misstänkte så gick jag runt och frös fastän andra tycker det är varmt, haha. Önskar jag inte var så lättfrusen. Är inne i en period när sommarjackan är för kall och vinterjackan för varm, the real deal of i-landsproblem.

Har iallafall suttit igenom våran tretimmarsföreläsning idag och efteråt har jag umgåtts med Daniel. Vi har varit ute och gått med Frozt och han har kokat varmkorv i stekpanna (!) åt mig innan jag åkte hem för att umgås med la familia innan mamma och pappa åker utomlands i en vecka.


Blev förövrigt en bunday idag då jag inte hunnit tvätta håret. Har nästan aldrig håret uppsatt. Förändring förnöjer eller vad säger man?

2 kommentarer:

  1. Sv: klart du inte är , alla kan inte följa samma bloggar!<3

    SvaraRadera
  2. Är så skönt att man kan gå i tunnare jacka/tjocka tröja utomhus nu. Får hoppas att den värmen stannar ett tag nu också då, för fick tupp-juck på "bordelinesvädret" som var under mitten utav april! haha
    Och du passade i den frisyren :)

    SV: Ja, djurparker och allt möjligt som berör djur är hemskt! Djurparker, djurtester, skinn och pälsindustri, och även kött, ägg och mjölk "blir till"...
    Man kan bara göra det bästa utav det!
    Jag är i alla fall glad över att vi inte betalade inträde till självaste djurparken, och även fick se fria katter och änder under promenadsträckan som vi gick där!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)