tisdag 9 maj 2017

Fem random om mig


Jag har funderat från och till i typ två år på att pierca smiley. Kan vara gräsligt snyggt på vissa men är osäker på om jag skulle passa i det och därför ligger planen fortfarande på is.

Jag är den mest glömska person jag själv känner. Har tappat bort min mobil cirka hundra miljoner gånger men har alltid haft tur och fått tillbaka den. Sen ligger det nog x antal par vantar i Dalatrafiks upphittatlåda vid det här laget (japp, mobilen har legat där också).

Jag kan fundera mig till vansinne på hur länge jag skulle kunna lyckas leva om alla människor på jorden utom jag och nån av manligt kön dog och om man skulle kunna få mänskligheten i rullning igen.

Första gången jag provade på att röka var när jag gick i trean på lågstadiet. Han som bjöd mig ville avskräcka mig och just då fungerade det.

Yrken jag velat ha under min livstid är: polis, lärare, författare, illustratör, konstnär, bibliotekarie, journalist, fotograf, meteorolog, dietist, tandläkare, psykolog/kurator/psykoterapeut.

2 kommentarer:

  1. Sv: Så skönt , men åh så snygg du är!!<3

    SvaraRadera
  2. Roliga randoms! Men testa på att pierca smiley. Är väl inget som sedan är så svårt att ta bort sedan, ifall du skulle ångra dig?

    SV: Tycker själv att det mesta i världen är hemskt. Och är det vidrigast som har med oskyldiga djur att göra. Djur lever mest på sina instinkter, medans människor leker och utför brott och krig.
    Och ja, jag är också köttätare, även om jag dragit ned en massa på det. Men tyvärr så ÄLSKAR jag även att trycka i mig MJÖLKchoklad emellanåt också.
    Men jag tycker att folk i överlag ska vara mer observerade över det ena och det andra. Men samtidigt inte överdriva heller. För jag blir själv så provocerad utav alla dessa extremveganer och minimalister och allt vad det heter och kallas nuförtiden...

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)