torsdag 18 maj 2017

Flyt och oflyt

Den här dagen började med riktigt bra flyt från min och Daniels sida. Jag var helt säker på att föreläsningen började klockan tio idag så vi knallade till skolan tills dess. Väl framme visade sig att vi egentligen började nio och hela klassen hade suttit och väntat på vår lärare i en timme. Han hade också gjort tabben och trott att vi började tio, alltså vad är oddsen?! Haha. Ni anar inte hur nöjd jag var.

Efter föreläsningen kom jag hem till riktigt dåliga nyheter som jag tyvärr inte kan eller känner mig bekväm med att dela med mig av här. Har gråtit en skvätt och tvingat mig själv att plugga trots att hela kroppen sagt emot. Nu i efterhand är jag nöjd, det kan vara bra att tvinga sig själv att lägga tankarna på något annat ibland och dessutom börjar jag faktiskt få lite klarhet i den här socialrättskursen - äntligen!

Vet att det suger när man säger A men inte B, men som sagt så mår jag inte på topp just nu på grund av det som hänt och händer. Ska försöka ge mig själv energi och pepp så gott det går och helt enkelt hoppas på det bästa då det är det enda jag kan göra just nu. Hoppas att ni har det bra och att ni tar väl hand om era nära och kära. ♥

2 kommentarer:

  1. Du behöver självklart inte dela med dig av något du inte vill berätta. Jag hoppas att det känns bättre snart, vad det än är. ❤

    SvaraRadera
  2. Sv: Den linjen är verkligen super rolig! Åh så fin bild på dig<3

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)