måndag 15 maj 2017

Sex år

Måndag och ny vecka. Började den med att vakna hos Daniel, gå på ett tvåtimmarsseminarium och efter det har jag bara hängt hemma framför bloggen och Youtube. Skulle egentligen ha mina kontaktpersontimmar idag också men det blev uppskjutet så jag har legat under täcket med min vetekudde istället, haha. Längtar så till på fredag då det tydligen ska bli sommarvärme igen. Maj har hittills varit förvånansvärt grått vilket gör mig trött och omotiverad.

Har varit extremt trött överlag senaste tiden faktiskt så jag känner inte för att göra något alls ärligt talat. Tänkte ändå tvinga mig att sätta mig med lite plugg så jag känner mig någorlunda i fas. Och mysa med Bosse så klart då det är hans sexårsdag (och min namnsdag)! Helt sjukt att min lilla böna blivit så stor. ♥

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)