onsdag 10 maj 2017

Vi trenger ikke verden

Lillördag idag, vilken för min del spenderas med att träffa killen jag är kontaktperson åt och sen ikväll ska jag iväg till Falun för att träffa mina bästa jäntor då Linda är så gullig och ska bjuda oss på mat. En onsdag av det bättre slaget! Tror vi alla har behov av att babbla av oss lite. Älskar att hänga med såna människor där orden aldrig tar slut, man diskuterar liksom aldrig färdigt för det finns inget slut, haha.


Har hunnit fixa mig och lekt med kameran också så här har ni dagens Sofia.

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag! :)

    Svar: Förlåt för sent svar! Är så dålig på att hinna svara på alla kommentarer i tid. Men cola zero vanilj hittade jag på en Ica-butik här i Karlstad, men det är den enda butiken jag har sett det på. Kanske finns på Hemmakväll annars? :)

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa den du är kontakt person åt, och leka lite med kameran sen :)

    SvaraRadera
  3. Det låter ju jättetrevligt :D :D Vilken härlig onsdag!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)