onsdag 7 juni 2017

Bebissommar

Idag vaknade jag till nyheten att syrran fått sitt tredje barn inatt - en fin liten dotter. Eller liten och liten, ganska stor då hon gick över tiden ett tag, hehe. Men så himla kul! Syster nummer två är beräknad i juli så det kommer bli en babyboom-sommar. Är jättetaggad på det men mindre taggad på att inte kunna dra med systrarna vart jag vill och när jag vill i sommar (som om jag skulle kunnat det annars, haha).

Dagen har iallafall gått åt till ett kort pass på jobbet. Både roligt och nödvändigt för mig som är så himla rastlös nu när jag har sommarlov från skolan. Hemma har jag bara hängt framför datorn, svarat på lite kommentarer, lagt upp ett samarbetsinlägg och kikat på diverse dokumentärer på Dplay. Och nu infinner sig rastlösheten igen förstås. Min kära pojkvän är bortrest hela veckan så jag kommer förmodligen ha en hel del energi att bomba honom med när han kommer hem igen. Stackarn.


Vad har ni för planer i sommar? Tell me!

3 kommentarer:

  1. Åh så roligt för din syster som fått barn , grattis till henne!<3

    SvaraRadera
  2. Men åh, grattis till henne!!

    Sv: absolut, jag jobbar på det!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)