söndag 4 juni 2017

Sötsakshelgen

Det har varit en slö helg med massa godsaker och idag är inget undantag. Åkte med pappa och Anton till Borlänge, vinkade av Daniel som jag inte kommer träffa på en hel vecka (!) nu och handlade lite medan de hämtade en soffa. Jag brukar vara stenhård med att inte äta så mycket godsaker (i princip inget alls) på vardagar så vissa helger blir riktiga frossarhelger, haha.


Dagens provsmakning blir chokladkakan ovan. Har velat prova Fazers travelchokladkakor länge nu, så ska bli spännande att äntligen få testa en. Har ni smakat denna eller några av de andra i samma "serie"? Vad tyckte ni?

5 kommentarer:

  1. Åh, aldrig smakat den :D

    SvaraRadera
  2. Mums så gott det där såg ut!<3

    SvaraRadera
  3. Chokladen ser riktigt god ut! Den skulle jag vilja testa.

    Sv: Det är riktigt givande att bo utomlands en period och det är någonting som jag tycker att alla borde testa en gång! Man utvecklas som person när man lämnar sin bekvämlighetszon. Dessutom är det otroligt kul att upptäcka ett nytt land!

    SvaraRadera
  4. Brukar också försöka hålla mig till sötsaker endast på helgen men det är inte alltid lätt.. :'D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)